poniedziałek, 22 maja 2017

Młodzieńcza miłość (4)

To już czwarta miłosna wierszo-piosenka :) o ile 3 poprzednie były nacechowane pozytywnie, pokazywały jak wielką energię daje młodzieńcza miłość, to tym razem ukazana jest gorsza strona miłości - smutek i żal związane z brakiem odwzajemnienia uczucia. Niestety czasem tak się zdarza, że tak piękne uczucie jak miłość powoduje żal i smutek. Mimo wszystko jest dużo więcej pozytywnych emocji związanych z młodzieńczą miłością, które się jeszcze pojawią ;)

"Młodzieńcza miłość" (4)


1) Gdzie jesteś i czemu się nie odzywasz?
A gdy jesteś, to czemu szybko mnie zbywasz?
Wydawało mi się, że się dogadujemy,
że tego samego chcemy, pragniemy,
a okazuje się, że są same problemy,
że rady nie dajemy, chociaż możemy.
Dlaczego się ode mnie odrywasz?
Dlaczego sobie ze mną pogrywasz?

Ref. Tęsknię za Tobą, czuję Twój brak,
nie wiem, co zrobić ani jak.
Poznałem znów smutku smak,
więc może dasz jakiś znak?

2) Bez Ciebie jestem małym człowiekiem,
to Ty sprawiasz, że czuję się dużo lepiej.
Z Tobą jestem w stanie zdobyć każdą górę,
Ty sprawiasz, że przeskoczę nad strachu murem.
Nie boję się niczego, dam radę bez kłopotu,
Ty dajesz mi siłę do dalekiego lotu.
Z Tobą życie wydaje się łatwe i piękne,
a bez Ciebie już wkrótce wymięknę…

Ref. Tęsknię za Tobą, czuję Twój brak,
nie wiem, co zrobić ani jak.
Poznałem znów smutku smak,
więc może dasz jakiś znak?

3) Słów mi brakuje,
by opisać, co czuję
i pewnie znów się skompromituję,
bo bez Ciebie nic się nie komponuje.
Tego się nie spodziewałem,
że znów się zakochałem…
I to znów bez wzajemności,
oto historia kolejnej miłości…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz