piątek, 2 grudnia 2016

3,2,1 - START

Od czego by tu zacząć?

Najlepiej od początku...

Od dawna zastanawiałem się, czy utworzyć bloga, czy jednak nie... ostatnio stwierdziłem, że warto spróbować :) Dlaczego? Aby pokazać swoje pasje i umiejętności, ale nie tylko ;) mam nadzieję, że przekażę cenną wiedzę, dodam Ci energii i sprawię, że Twój dzień będzie lepszy :)

Co tu znajdziesz?

Moją twórczość :D

Co student matematyki robi w wolnym czasie? Nie, nie liczy zadań z gwiazdką, choć święta się zbliżają :p ale bawi się słowami, opisuje swoje sytuacje życiowe i wyraża swoją filozofię życiową w swoich wierszo-piosenkach...

Zainteresowanych sportem, szczególnie koszykówką i ligą NBA zapraszam tu.


To mój drugi blog, w którym opisuję to, co dzieje się w NBA w ciekawych (mam nadzieję ;) ) artykułach ;)


Dziś jest 2 grudnia 2016 i ta data jest wybrana nieprzypadkowo (dowód w drugim blogu :p) ;) zaczynam swoją działalność, pokażę życie słowami,

3,2,1 - zaczynam(y)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz