poniedziałek, 20 marca 2017

Młodzieńcza miłość (2)

Czas na drugą wierszo-piosenkę z cyklu "Młodzieńczych miłości" :) choć było to jakiś czas temu i sporo się pozmieniało od tego czasu, to miło powspominać te miłosne doznania :) nie wstydzę się tego, jaki byłem, bo nie mam czego ;) zawsze byłem (i jestem nawet teraz, choć w trochę innym wymiarze ;)) ambitnym marzycielem, perfekcjonistą, który po prostu nie był gotowy na prawdziwą miłość... przynajmniej mam wspomnienia zachowane ;) i się nimi dzielę:

"Młodzieńcza miłość" (2)

1) Mija bardzo dobry dzień,
według mnie był on super,
bo każdy dzień spędzony z Tobą
jest dla mnie sprawą wyjątkową,
bo to dla mnie wielka przyjemność,
chodzić po ulicy, gdy obok taka piękność:
piękne brązowe oczy i śliczne brązowe włosy,
obok takiej dziewczyny kroczyć…
WOW, to coś pięknego, niecodziennego,
szczególnie dla mnie – niezbyt przystojnego*.

Ref. Spotkania z Tobą są niezapomniane,
będę je pamiętał każdy wieczór i poranek,
bo trudno takich rzeczy nie pamiętać,
skoro jesteś tak piękna i inteligentna.

2) Chociaż na spotkanie się spóźniłaś,
to i tak była miła chwila:
widzieć Cię wysiadającą z tramwaju,
to była chwila jedyna w swoim rodzaju,
bo choć zawsze świetnie wyglądasz,
nie wiedziałem, czy się ze mną spotkasz,
a jednak do tego spotkania doszło,
byłem zestresowany dość mocno:
nie chciałem powiedzieć czegoś głupiego,
chyba się udało, bo dojdzie do spotkania następnego.

Ref. Spotkania z Tobą są niezapomniane,
będę je pamiętał każdy wieczór i poranek,
bo trudno takich rzeczy nie pamiętać,
skoro jesteś tak piękna i inteligentna.

3) Z niecierpliwością na następne spotkanie czekam,
nie wiem, co będę robił, ale nie narzekam;
chyba będę mniej zestresowany,
powinienem być bardziej wyluzowany,
ale trudno, gdy obok taka piękna dziewczyna,
w dodatku inteligentna, no i ta mina:
uśmiechnięta 24 godziny na dobę,
nawet gdy jakiś głupi kawał opowiem.
Mógłbym jeszcze wiele o Tobie pisać,
ale nie mam tylu kartek we wszystkich zeszytach,
więc powiem skromnie: jesteś niesamowita,
chciałbym się z Tobą częściej spotykać.

Ref. Spotkania z Tobą są niezapomniane,
będę je pamiętał każdy wieczór i poranek,
bo trudno takich rzeczy nie pamiętać,
skoro jesteś tak piękna i inteligentna.

* teraz mam większe poczucie własnej wartości niż gdy pisałem ten tekst ;)


Jeśli kogoś ominęła pierwsza wierszo-piosenka z tego cyklu, a chce ją przeczytać, to znajdzie ją tu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz