czwartek, 19 stycznia 2017

Motywacja sukcesem

Czas na kolejną wierszo-piosenkę ;) dziś opowiem o tym, że jak nam dobrze idzie, to sukces przez nas osiągnięty, daje dodatkowego powera ;) ja tak mam właśnie dziś po kolokwium (zdane na 100% :)). To sukcesy dają nam dodatkowego kopa i aż miło pracować, bo widzimy, że nasza praca przynosi dobre rezultaty :) tak samo jest z tym blogiem, który uważam za swój sukces ;) robię to, co lubię, a przy okazji wierszo-piosenki są czytane ;) dzięki za poświęcony czas :) każda osoba, która przeczyta moją wierszo-piosenkę sprawia, że mam w sobie jeszcze większą energię, aby napisać nową wierszo-piosenkę, jeszcze lepszą ;) przejdźmy już do wierszo-piosenki ;) niech każdy sukces będzie dla Ciebie motywacją i da Ci jeszcze więcej energii i radości :)

"Motywacja sukcesem"

1) Wykonałem dobrą robotę,
sukces nadszedł niedługo potem,
do pracy nabrałem ochotę,
swój sukces określę lotem:
choć start nie do końca się udał,
bo było lekkie spóźnienie,
to wiem, że zdarzają się cuda,
więc dalej walczyłem o swe marzenie.
Moje lądowanie dobrze wykonane,
sukces osiągnąłem i jestem zadowolony,
wszystko odbyło się zgodnie z planem,
lecz do wykonania jeszcze zadań miliony…

Ref. Sukces daje impuls do działania,
sprawia, że wierzymy w swoje możliwości,
daje nam szansę marzeń osiągania,
dosięgania jeszcze większej radości.

2) Z sukcesu jestem dumny,
lecz walka dalej trwa,
widać dwie wielkie kolumny,
lecz to nie żadna gra.
Pierwsza kusi bogactwem i jest blisko,
niejeden, by tam iść, oddałby wszystko,
lecz nie dla mnie droga na skróty,
mnie gdzie indziej prowadzą buty.
Gdzie? Prosto do celu,
droga bez bogactw wielu,
bo one nadejdą wraz z sukcesem,
a teraz by tylko cenny czas odbierały,
czas wolny nadejdzie tak jak jesień,
bądź na to dobrze przygotowany.

Ref. Sukces daje impuls do działania,
sprawia, że wierzymy w swoje możliwości,
daje nam szansę marzeń osiągania,
dosięgania jeszcze większej radości.

3) Sukces skrzydeł Ci dodaje,
zatem lecisz już po następny,
to wielką motywację daje,
więc czujesz do pracy zachęty.
Widzisz siebie jako zwycięzcę,
taki masz teraz swój obraz,
lecz wiesz, że musisz pracować więcej,
żeby osiągnąć więcej dobra.
Leć wysoko razem z sukcesami,
będziesz bardzo zadowolony,
niech zwycięstwa idą pasmami,
mogą być ich nawet miliony.
Masz motywację i wiele chęci,
jesteś na sukces skazany,
niech to Cię do pracy nie zniechęci,
postaraj się, a będziesz czuł się wygrany.

Ref. Sukces daje impuls do działania,
sprawia, że wierzymy w swoje możliwości,
daje nam szansę marzeń osiągania,
dosięgania jeszcze większej radości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz