niedziela, 1 stycznia 2017

Nowa szansa

Pierwsza w tym roku wierszo-piosenka została napisana we wrześniu zeszłego roku i opisuje nową szansę, jaką jest nowy etap w życiu. Miesiąc temu zacząłem nowy etap w życiu tworząc bloga... Ty też możesz zacząć nowy etap w swoim życiu, nawet w tej chwili :) dziś zaczynamy nowy rok, więc masz nową szansę, aby polepszyć swoje życie :)

"Nowa szansa"

1) Przede mną kolejne wyzwanie, szansa nowa,
okazja na podbój świata, nie tylko w słowach,
lecz właśnie aktywnie, w czynach,
bym drogę do sukcesu zaczynał
i szedł przez życia drogę spokojnie,
zostawiając za sobą masę wspomnień,
wspomnień, które były złe i fajne,
nieważne to dziś, bo zapisuję nową kartę:
nowe miasto, więc przygoda już czeka,
obym wyszedł na fajnego człowieka.
To wszystko teraz w moich rękach,
trzeba iść do przodu, nie można się lękać.

Ref. Są chwile zwątpienia,
lecz ścigaj marzenia,
bo Twoje pragnienia
mogą życie zmieniać.

2) Nowe inspiracje, nowe położenie,
widzę potencjał, który we mnie drzemie.
Choć jest tu zupełnie inaczej,
to swoją obecność zaznaczę:
pośród piękna mojego nowego miasta,
widzialnego w moich inspiracjach,
wybiję się ponad przeciętność,
pokażę swoją wielkość:
nie tylko wzrostem, też intelektem,
będę jeszcze lepszy niż przedtem.
Choć tam, wtedy i tak było dobrze,
lecz ja ciągle do perfekcji dążę,
choć jej nie osiągnę, chcę być blisko,
muszę rozpalić potencjału ognisko.

Ref. Są chwile zwątpienia,
lecz ścigaj marzenia,
bo Twoje pragnienia
mogą życie zmieniać.

3) Nowe inspiracje, oby dużo wniosły,
by ziarna talentu z ziemi wyrosły.
Muszę się skupić, powalczyć o czas,
a mając go, dobrze go wykorzystać.
Muszę się starać, być ciągle ambitnym,
aby osiągnąć sukces wybitny.
Choć nikt ode mnie tego nie wymaga,
muszę sam siebie w ten sposób wspomagać:
mieć ustalony cel i dążyć do niego,
by w nowym mieście osiągnąć coś dobrego.
Wyżej poprzeczka, lecz ją przeskoczę,
z dnia na dzień ją sobie podnoszę.
Tak trzeba, by dążyć do sukcesu,
osiągnę go tu bez stresu.
To moje wyzwanie, którego się podjąłem,
ambitną postawę już przyjąłem:
ambitne cele, więc czas już zaczynać,
muszę się mojego planu trzymać.
To jest recepta na osiąganie celów,
już wkrótce będę wśród bohaterów…

Ref. Są chwile zwątpienia,
lecz ścigaj marzenia,
bo Twoje pragnienia
mogą życie zmieniać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz