czwartek, 9 lutego 2017

Wątpliwości

Każdy z nas ma jakieś wątpliwości, co do swoich decyzji, swojego życia. Zadajemy sobie mnóstwo pytań, a odpowiedzi jest jakoś mniej ;) wątpliwości dotyczą w zasadzie każdej sprawy w życiu... ja na przykład miałem wątpliwości, jaką wierszo-piosenkę dziś wstawić, więc wstawiłem swoje "Wątpliwości" :) miłego czytania :)

"Wątpliwości"

1) Czy dam sobie radę z tym kłopotem?
Czy nie odłożę obowiązków na potem?
Czy udźwignę ciężar kolejnego dnia?
Czy nie zje mnie stres i presja?
Czy jutrzejszy dzień da odpowiedź?
Czy niepotrzebnie się nad tym głowię?
Mnóstwo pytań, wiele wątpliwości,
dlaczego jest tyle niepewności?

Ref. Pytania, wątpliwości nurtują człowieka,
który dużo myśli, jak życie poprawić.
Czy lepszy los wkrótce go czeka?
Czy świat dalej będzie się nim bawić?

2) Czasy ciągle się zmieniają,
ludzie żyją trochę inaczej,
lecz problemy nie znikają,
mnożą się nawet raczej…
Czy znajdzie się bez kłopotów doba?
Czy każdy dzień przynosi nowy problem?
Czy znikną języka nienawiści słowa?
Czy będą wreszcie czasy dobre?

Ref. Pytania, wątpliwości nurtują człowieka,
który dużo myśli, jak życie poprawić.
Czy lepszy los wkrótce go czeka?
Czy świat dalej będzie się nim bawić?

3) Czy racja jest po mojej stronie?
Czy bezsensownie za życiem gonię?
Czy wątpliwości to dobry znak?
Czy raczej ze mną jest coś nie tak?
Pytam retorycznie czy jednak nie?
Czy coś wcześniej zrobiłem źle?
Pytania mogę mnożyć dalej,
ale niepotrzebne mi to wcale.
W życiu nadal szukam odpowiedzi,
może ona mnie wreszcie odwiedzi
i znajdę receptę na moje wątpliwości,
a może będę do końca żył w niepewności…

Ref. Pytania, wątpliwości nurtują człowieka,
który dużo myśli, jak życie poprawić.
Czy lepszy los wkrótce go czeka?
Czy świat dalej będzie się nim bawić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz