poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Młodzieńcza miłość (3)

Kolejna, już trzecia, wierszo-piosenka z tej serii :) a łącznie dwudziesta piąta wierszo-piosenka na blogu :) dziś bez długiego opisu - po prostu zapraszam na historię kolejnej młodzieńczej miłości ;)

"Młodzieńcza miłość" (3)


1) Czuję radość dzięki Tobie,
chęć do życia i szczęście.
Teraz wszystko robię,
by było tego więcej.
Teraz świetnie się czuję,
dajesz mi energii zastrzyk.
Swoje życie przejmuję,
każdy, kto na mnie patrzy
widzi uśmiech szeroki,
bo jesteś wspaniała,
a ja robię duże kroki,
byś się ze mną spotkała.
Choć nie jest łatwo termin ustalić,
nareszcie się to nam udało.
Chciałbym tę znajomość utrwalić,
bo tak fajnych dziewczyn jest mało.

Ref. Hej, zależy mi na Tobie,
wszystko dla Ciebie zrobię.
Mam nadzieję na udane spotkanie
i że ta radość we mnie zostanie.

2) Czekam niecierpliwie na spotkanie,
oby to było miłe doznanie.
Myślę o tym optymistycznie,
może być przecież fantastycznie,
lecz nie musi być tak idealnie,
czarny scenariusz wygląda marnie.
Ale mam plan B przygotowany,
różne mam na spotkanie plany,
bo różne scenariusze życie pisze.
Może spełni się jedno z mych życzeń?
Optymistycznie na to spoglądam,
fajnego spotkania żądam.

Ref. Hej, zależy mi na Tobie,
wszystko dla Ciebie zrobię.
Mam nadzieję na udane spotkanie
i że ta radość we mnie zostanie.

3) Spotkanie fajne, miło było,
trudno powiedzieć, czy zaiskrzyło.
Może następnym razem się okaże,
teraz było dużo dobrych wrażeń
i chętnie się spotkam jeszcze raz,
daję Ci na zastanowienie czas.

Miałem nadzieję, że do zobaczenia,
lecz na niczym spełzły moje marzenia…


Skoro to seria, cykl wierszo-piosenek, to zamieszczam linki do poprzednich części, jakby ktoś chciał je sobie przypomnieć ;)

Młodzieńcza miłość (1)

Młodzieńcza miłość (2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz